søndag den 5. januar 2014



Honning og Flora har solgt butikken fra, til to dejlige kunder gennem mange år.
Den hedder nu Villa Viola Living.
Rikke vil stadigvæk være Honning og Flora, udgive bøger, lave artikler og indrette hjem mm.
Vi har altid haft den livsfilosofi at drømme og ideer skal leves ud...Og i mit tilfælde er der ikke timer nok i døgnet til alle de ideer jeg har. Jeg kan desværre ikke skrive så meget endnu, men der er nye Honning og Flora ting på vej. Der kommer ny hjemmeside i starten af foråret og jeg vil løbende fortælle her på bloggen om, hvad jeg går og sysler med...
Birgitte-mor hun skal på pension, men kommer og er lidt med i de nye projekter. Kan ikke undvære hende....
Glæder mig til at fortælle om de nye tiltag.
Rigtigt godt nytår og alt det bedste til jer.
Knus Rikke

12 kommentarer:

  1. Hvor er det flot, at du sådan tør skifte retning.

    Jeg glæder mig til at se mere til de nye tiltag. Så sent som i går sad jeg hyggede mig med "Genbrug - under åben himmel".

    Sødagshilsen
    Ina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at lave flere bøger og jeg skal stadigvæk hjælpe pigerne lidt i butikken til højtider. Sødt af dig at skrive.
      Knus Rikke

      Slet
  2. kære Rikke! Håber du bliver glad for det nye navn. Det klinger fint - og jeg vil håbe du får en masse spændende opgaver. Hermed et stort og rungende tillykke med salget, og jeg håber at den gode energi stadig vil skinne igennem. Og dejligt er det da for os at din mor stadig er lidt med på sidelinjen.

    bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er pigerne der har overtaget butikken der hedder Villa Viola, jeg er stadigvæk Honning og Flora.
      Ja og mutti vil stadigvæk hjælpe til hende kan jeg ikke undværer...knus til dig, Rikke

      Slet
  3. Då vill jag passa på och tacka för upplevelsen i din fina butik för några år sedan. Var med på en inredningsresa från Sverige. Och besöket hos er var en av mina två största inspirations- och minnesvärda upplevelserna från den resan. Fortfarande mycket nöjd med fynden från Honning o Flora. Går gärna tillbaka och tittar på de fina bilderna i dina böcker och mina egna fotografier därifrån. Och minns känslan och stämningen i butiken. Stort tack och lycka till med de nya projekten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlige ord jeg vil tage med mig, tror vi kommer til at ses igen, jeg forlader ikke faget, kun butikken. Har en masse nye ideer. Og de nye piger fører butikken vidre i samme ånd, de er lige så skørre som os med alt det gamle... Alt det bedste til dig knus Rikke

      Slet
  4. Hej Rikke..

    Jeg, om nogen forstår jer. Stort tillykke med beslutningen og salget. Vi glæder os rigtig meget til at høre hvad I har fundet på..... Hvilken stop på vejen du nu er kommet til... hihhihi
    Interssant....
    Hilsen Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, du er jo som os, vi skal have det hele med mens vi er her...nogen gang skal der nye veje til og det er der, hele energien og ideerne rigtig pipler frem...stort knus Rikke vi ses...

      Slet
  5. Liebe Rikke,
    ich wünsche dir und deiner Familie für 2014 Gesundheit, viele schöne Stunden und Begegnungen und viel Glück mit deinem neuen Vorhaben.
    Vielleicht sehen wir uns ja irgendwann einmal wieder. Ich bin schon sehr gespannt darauf, wie deine Pläne sich entwickeln und werde sie hier auf deinem Blog weiter verfolgen. Wir haben uns die beiden Male in deinem Laden sehr wohl gefühlt und werden nächsten Sommer bei unserem Besuch in Dänemark wieder kommen.
    Viele herzliche Grüße aus dem Schwarzwald
    Iris

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Iris, you must come and visit the new girls, it is still the same stile. And they are so nice. Hope to here from you again all the best Rikke

      Slet
  6. Held og lykke med nye projekter - og tak for de gode oplevelser jeg har fået ved de mange besøg hos Honning og Flora. Håber at det kommer til at gå godt for de nye indehavere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommer til at holde af de nye tøser, de er skørre, skønne og friske. Vi har selv valgt dem, som efterfølgere, vi tror på dem...og glæder os til at komme på besøg og drikke te nu....alt det bedste Rikke

      Slet